czwartek, 31 lipca 2014

Ćwiekowane szpilki

Szpilki inspirowane Valentino od dawna były na mojej zakupowej liście. Udało mi się je upolować w zagranicznym sklepie internetowym Milanoo. Moim zdaniem to uniwersalny dodatek. Pasują do spodni rurek, do boyfriendów, rozkloszowanej spódnicy i dopasowanej sukienki. Dzięki temu, że są dość strojne, często dodają stylizacji charakteru i nie wymagają za dużego towarzystwa biżuterii itp. Ja dzisiaj połączyłam je klasycznie, z czarnymi spodniami i niby-wizytową koszulą. Dzięki podwiniętym rękawom i zegarkowi w męskim stylu tworzy się niezobowiązująca stylizacja na co dzień. Co myślicie, podoba wam się?

Pants - H&M | Handbag - Super Dodatki | Shirt - New Yorker | Shoes - Milanoo (here) | Watch - gift (similar here/podobny tu) |  Earrings - By Dziubeka

23 komentarze:

  1. Swietna stylizacja :) fajnym akcentem jest dziura w spodniach :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, jestem zakochana w tych szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie może się nie podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te buty, ale nie moge nigdzie znalezc na moja mala stope :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szpilki są cudowne. Też mi się takie marzą tyle, że czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie szpilek z koszulą takie niespotykane :) a torebka jest idealna chyba sie skusze na kupno <3
    jedyne co mi się nie podoba to układanie się tych spodni na kolanach i sama mam ten problem z niektórymi ;/ wie ktoś może jak tego uniknąć albo jakoś zamaskować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, może to dlatego, że są trochę za długie ;) jak w końcu się zbiorę do krawcowej i jej skrócę to dam znać, czy dalej się tak marszczą :P

      Usuń
  7. świetna stylizacja, wszystko mi się tu bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieco, ale z pazurem, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zestawienie:)
    Szpilki i torebka dodają smaczku całej stylizacji !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam takie czarne buty i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty i spodnie ^^
    Zapraszam do nas za komentarze i obserwacje się odwdzięczamy :)
    avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhh marzę o tych szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty są świetne ! :) I nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy - cudowne :)

    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te szpilki , ładnie się prezentują. Dodatkowo nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy - kolor jest rewelacyjny !

    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja stylizacje jest świetna! Masz śliczne włosy :)


    http://cheshire00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, szpilki rewelka <3 w ogóle uwielbiam Twój typ urody. Dawaj mi swoją TWAAARZ!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne szpilki! Czekam na polaczenie tych butów z sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I always liked the combo of jeans and high heels.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie za bardzo lubię ćwierki, ale te szpilki całkiem mi sie podobają ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.