wtorek, 29 lipca 2014

Okularnikiem byc...


Odkąd pamiętam zazdrościłam okularnikom. Zawsze miałam wrażenie, że oprawki, zatknięte na nosie, dodają twarzy pewnego wyjątkowego wyrazu. Nie mogłam się nadziwić, dlaczego dzieciaki tak bardzo chciałyby się pozbyć swoich okularów, natomiast wyśmiewanie było dla mnie zupełną paranoją. Sama nigdy nie miałam wady wzroku, ale na szczęście wymyślono szkła zerówki. Dzisiaj mam na nosie nową parę marki In Style od Vision Express. Zaszalałam i postawiłam na koci kształt oprawek i ciekawy, panterkowy wzór. W ofercie firmy znajdziecie wiele fantastycznych modeli w różnych kolorach i wzorach. Ceny modnych oprawek są naprawdę atrakcyjne, każdy znajdzie coś dla siebie! Warto wybrać się do salonu, w którym dobierzecie idealną parę, pasującą do waszej twarzy i osobowości. Adresy salonów możecie znaleźć tutaj, istnieje także możliwość umówienia się na wizytę przez Internet :)

Glasses - Vision Express | Top - Bershka | Skirt - A. Wiśniewska | Handbag - Super Dodatki | Shoes - Sequin

26 komentarzy:

  1. rany, ale Ty ładnie wyglądasz :F

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a okularki bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super zestaw! okulary nadają mu charakter:) nie ma co dodatki robią swoje. Uwielbiam Twojego bloga,wchodzę codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tam jest nalepka na tych okularach ? ;o
    a spódnica jest świetna dzięki że mi przypomniałaś bo zamierzałam sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódnica i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. biel i czern takie stylizacje uwielbiam jeszcze do tego buty na wysokim obcasie suuuper!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wadę wzroku lecz małą . Miałam okulary , które służyły mi tylko do komputera ale już ich nie używam . Posiadam w swojej kolekcji również zwykłe czarne zerówki w stylu kujonek xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wyglądasz :) Podoba mi się spódniczka i buty :) Masz ciekawą urodę.
    Obserwuję

    http://patuszkowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz w tych okularkach, mimo to uwierz mi, że gdybyś miała je nosić cały czas przez całe życie może nie byłabyś tak entuzjastycznie nastawiona :) No cóż, ja noszę okulary od 25 lat i z własnego doświadczenia wiem, że sieciówki takie jak Vision Express nie sprawdzają się, gdy ktoś ma skomplikowaną wadę wzroku. Może dla zwykłych szkieł nie ma to większego znaczenia, ale np. dla mnie, gdzie noszę kombinowane szkła to bardzo ważne. Raz poszłam do nich i więcej tego nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam baaardzo zadowolona z badania wzroku :) trafiłam na świetną i fachową obsługę :)

      Usuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz, torebkę masz cudną.
    Ja coś o tym wiem, jestem 'okularnikiem' od gimnazjum, w zeszłym roku zdecydowałam się na soczewki kontaktowe i powiem szczerze, że nie żałuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw ;) bardzo fajny top ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba :) śliczny top ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny look! cudowna Ty!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz, buty piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna stylizacja :) klasycznie, bardzo pasuje do twojej urody :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uroczo wyglądasz:) te sandałki cały czas mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam wadę wzroku, ale nie przepadam za noszeniem okularów, choć zainwestowałam w dobre i ładne oprawki. Napisałam nawet kiedyś cały post o swoim stosunku do okularów.
    Ty wyglądasz ładnie. I coś w tym jest, że bryle zmieniają charakter twarzy. Ale dzieciom się nie dziwię, że nie chcą mieć niczego na nosie - to mało wygodne w grandzeniu na szkolnych korytarzach czy podwórku;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam wadę wzroku i nie cierpie nosić okularów ;P Może jestem za bardzo roztrzepana, ciągle je brudzę albo mi spadaja :P

    Masz świetną spódnicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcemy tego, czego nie mamy. Ja nosze okulary od kiedy pamiętam, dlatego za nimi nie przepadam. Świetna stylizacja. Bardzo ladna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.